Klantenservice

Hieronder vind je de veel gestelde vragen. Zit jou vraag er niet tussen, of wil je iets heel anders kwijt? Dan kun je het contactformulier hiernaast invullen.

1 Bestellen

1.1 Hoe kan ik een product zoeken?

Binnen onze webwinkel kun je een product zoeken door rechtsboven de functionaliteit "zoek" te gebruiken. Je kunt een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

1.2 Hoe kan ik een product bestellen?

Je kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "In winkelwagen". Het artikel wordt dan in je winkelwagen geplaatst. Je kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop [doorgaan met winkelen] te klikken of je kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doe je door op "Afrekenen" te klikken.

1.3 Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?

Rechtsboven in het scherm vind je een overzicht van het aantal producten in je winkelwagen en de kosten van de producten. Als je klikt op "Winkelwagen" ga je direct naar de inhoud van je winkelwagen.

1.4 Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?


Je kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. Je kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door een vinkje te plaatsen in de kolom verwijderen achter dit product. Daarna klik je op "Update". Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. Je kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal". Als je daarna op "Update" klikt, worden de juiste prijzen getoond.

1.5 Hoe kan ik klant bij Shopinabox.nl worden?


Iedereen kan klant worden bij onze webwinkel. Voorwaarde is dat je betaling via een Nederlandse bank verloopt en dat u het product laat afleveren op een adres binnen Nederland. Je kunt klant worden door bij je bestelling een account aan te maken. Met dit account kun je snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert jou als klant, waardoor je bij een volgend bezoek niet opnieuw je gegevens hoeft in te voeren.

1.6 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?


Als je online een bestelling plaatst en je e-mailadres hebt doorgegeven, ontvang je direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van je bestelling. 

1.7 Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?


Dit kan alleen als jouw bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via een e-mail voor meer informatie.

1.8 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?


Dit kan alleen als jouw bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.

1.9 Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?


Bij Shopinabox.nl doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en de registratiemodule minimaliseren het risico van misbruik van gegevens. Als je problemen ondervindt, mail dan direct naar ons. Wij zoeken dan samen met jou naar een oplossing.

1.10 Kan ik vanuit het buitenland bestellen?


Ja dat kan! Neem contact met ons op voor de voorwaarden en verzendkosten. 

1.11 Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?


Je ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van de soort verzendwijze die je hebt gekozen is er eventueel een track en trace code opgenomen waarmee je jouw bestelling kan volgen.

2 Bezorgen

2.1 Wat zijn de levertijden?


Uiteraard proberen wij producten zo snel mogelijk uit te leveren. Wanneer je voor 12:00 uur 's middags je bestelling plaatst en betaalt wordt de box de volgende dag naar je toegezonden, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met PostNL. Zij zullen jouw bestelling zo spoedig mogelijk aanbieden. Je kunt ook kiezen voor avondbezorging (tussen 18u en 22u). 

2.2 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?


De IN A BOX past niet door de brievenbus. Er moet dus iemand aanwezig zijn die de box in ontvangst kan nemen. Wanneer er niemand thuis is krijg je bericht omtrent een nieuw aanbied moment.  

2.3 Wat betaal ik aan verzendkosten?


Bij IN A BOX betaal je 6,95 Euro voor een standaard verzending in Nederland. Wil je een avondlevering dan zijn de kosten 7,95 Euro.

Als je in de winkelwagen op "Afrekenen" klikt, krijg je een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor jouw bestelling. Hier kun je dus ook kiezen voor aangetekende verzending.

2.4 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?


Ja, dat kan. Je kunt een ander afleveradres opgeven bij je bestelling. Via "Mijn account" kun je heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via het adresboek. Je hoeft dus maar één keer je afleveradres in te voeren, zodat je hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.

2.5 Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?


Wij proberen je bestelling mits je hem voor 12:00 uur besteld en betaald te verzenden, tenzij anders vermeld. Als je jouw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kun je contact opnemen met ons.

2.6 Levert Shopinabox.nl ook in het buitenland?


Ja, dat is mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.

2.7 Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?


Klanten van IN A BOX hebben een wettelijk bepaalde bedenktijd van maximaal twee weken na betaling. Binnen deze periode mag het product worden teruggestuurd. De verzendkosten van het terugsturen van het desbetreffende product zijn voor de klant. 

3 Betalen

3.1 Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt binnen bij Shopinabox.nl op vier manieren betalen: via iDEAL, via creditcard, via Paypal of door het geld over te schrijven op onze bankrekening.

3.2 Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?


Dit is afhankelijk van je bank en de wijze waarop je betaald. Op het moment dat wij je betaling hebben ontvangen wordt het verzendproces automatisch gestart.

3.3 Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?

Je kunt je product retour sturen. Binnen 30 dagen krijg je het aankoopbedrag van de Box terug.

3.4 Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?

Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

3.5 Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?


Als je binnen 5 werkdagen na het plaatsen van je bestelling jouw product nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met ons. 

4 Klachten

4.1 Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?


Je kunt per e-mail contact opnemen en je klacht helder en eventueel voorzien van fotomateriaal onderbouwen. Wij nemen contact met je op.

5 Mijn klantgegevens

5.1 Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?


Via "Mijn account", rechtsboven in het menu, kun je je accountgegevens wijzigen.

5.2 Ik wil klant worden bij Shopinabox.nl, hoe moet ik dat doen?


Je kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kun je snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert je als klant, waardoor je bij een volgend bezoek niet opnieuw je gegevens hoeft in te voeren.

5.3 Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?

Je hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw je gegevens in te voeren. Daarnaast kun je zien welke producten je al eerder besteld hebt bij onze webwinkel.

5.4 Is het noodzakelijk om me te registreren?


Ja, je kunt alleen een product kopen binnen de webwinkel als je je registreert.

5.5 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?


Als je je bestelling wilt afrekenen, kom je in het inlogscherm van de webwinkel. Je kunt je wachtwoord opvragen via "Wachtwoord vergeten? Klik hier" onder het inlogscherm voor bestaande klanten. Let op: je dient hier het e-mailadres in te vullen dat je binnen je account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

5.6 Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?


Nee, dat is niet nodig. Via "Mijn account" kun je heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in jouw persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in je naam, e-mailadres of telefoonnummer. Via "Mijn account", rechtsboven in het menu, kun je je accountgegevens wijzigen.

6 Het product

6.1 Ik heb een vraag over één van de producten in de IN A BOX

Hier kunt u meer informatie krijgen over de producten in de box. Staat jouw specifieke vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder. 

6.2 Waar kan ik de producten uit de IN A BOX kopen?


Op dit moment zijn de producten die zijn aangeboden op IN A BOX alleen hier te koop.

6.3 Hoe worden de producten voor de IN A BOX geselecteerd?


De producten in de IN A BOX box zijn met grote zorg geselecteerd, aan de hand van strikte selectiecriteria.

6.4 Welke producten zitten in de IN A BOX ?


Op de product pagina's in de webshop staat precies beschreven wat er in elke Box zit. 

7 Grote aantallen bestellen

7.1 Ik wil graag een groot aantal Boxen bestellen, hoe kan ik dat doen?


Wanneer je een groot aantal boxen wilt bestellen is dat geen probleem. Zowel zakelijk als particulier zijn er veel mogelijkheden. In overleg kunnen we de boxen aanpassen naar jouw speciale wensen. Zo is de IN A BOX ook een ideaal relatiegeschenk of kerstpakket.